Farao is da man

34082-69
Så har redaktionen fått den vitamininjektion, botoxspruta, vad ni vill,  vi behövde efter Sverkers avhopp. Farao Groth bara ägde på castingen (förlåt ni andra som var aktuella, men ni har ju blivit kompenserade på annat sätt).

Premiären igår satt som en smäck, även om materialet faktiskt var från vår provfilmning och egentligen inte tänkt att användas, men när vi kollade på det i efterhand insåg vi att vi MÅSTE ta med detta. Särskilt eftersom Olle Palmlöf aldrig sett så kåtögd ut i tv - någonsin.

Jag har haft fullt upp den här veckan att coacha Farao och redigera inslaget med Arne Weise (ni måste kolla nästa måndag) så jag såg inte veckans avsintt av Böglobbyn förrän det sändes i TV. Det handlade mest om Karl Andersson som ger ut Destryoer från Prag. En publikation som högaktar den unge, unge pojken. Karl är en person som fördömts av RFSL och Stockholm pride, och den bög som vissa säger ger homosexuella dåligt rykte. Se programmet på webben.

Den mest oväntade reaktionen på programmet fick jag under den sena kvällen, när en person på qx undrade var man kunde få tag på tidningen.... ops.

Kommentarer
Postat av: Tomas Thulin

Webb-tv är min bästa vän. Och programmet var bra. Kul med ett lite mer traditionellt kritiskt inslag.

Men inte kan du väl blivit förvånad över att folk vill läsa destroyer nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback