Fromm som Peder Lamm...not.

34082-76

Peder Lamm är arg för att vi i Böglobbyn analyserade hans röst i programmet. Han kände sig utpekad som bög och kontrade med att fråga vad Olle Palmlöf skulle tycka om han kallade honom pedofil, nekrofil eller vilja ha sex med getter.

Det är alltid kul att följa eftersnacket på artiklarna på webben. Resumé hade 60 inlägg om artikeln och med copywriters som respondenter blir man sällan besviken. Här är mitt favvocitat, i sann Göteborgsanda.

"Varför började Peder prata om getter? Får man det som Lamm?"

Kommentarer
Postat av: saom

Hahaha!
Jag har så svårt att tänka mig Peder Lamm arg. Jag försöker föreställa mig det, och varelsen som dyker upp är nån sorts blandning av gay-Tintin och en terrier.

Postat av: Anonym

Som Annika Lantz sa igår "Vad är vi mest förvånade över, att Peder kunde bli arg eller att han var homofob?"

2006-12-21 @ 11:10:37
Postat av: Tomas Thulin

Ah, det här var det roligaste jag hört på länge. Made my day!

2006-12-21 @ 16:11:06
URL: http://tomasthulin.blogspot.com
Postat av: Tania

*skrattar högt*

2006-12-23 @ 11:09:51
URL: http://FruHattUnderJorden.blogg.se/
Postat av: oxymoron

Nu blev han riktigt läskig. Svart på vitt. Fram till nu var det mest som en klåda, nån konstig odefinierbar känsla. Tack Peder, du kom äntligen ut, men det som ljuset landade på var inte en bög utan nåt mycket värre än du kunde tänka dig. Tack och hej, offentlig mediaharakiri herr Lamm.

2006-12-24 @ 20:34:50
Postat av: Kefas

Mobbning!

Olle P har gjort sig känd genom hela sin karriär som en mobbarkille, en kille som gör sig rolig på andras bekostnad. Nu har det kommit till Peder Lamms tur. Bögar och TV kändisar skiljer sig inte från andra minoritetsgrupper, utsatta för mobbing och förtryck så tar man ut det på sin nästa eller skapar stark social kontroll. När ska vi få ett seriöst samhällsprogram som tar upp HBT frågor?

2007-01-04 @ 10:43:47
Postat av: Anders

Kefas: Det var inte Olle Palmlöf som gjorde reportaget där Peder Lamm var med. Det var Manu Säppenen-Sterky och Johan Hilton. Båda bögar, men mobbare... nja, det vet jag inte.

2007-01-08 @ 23:12:52
URL: http://andersbacklund.blogg.se/
Postat av: Grevinnan Angela

Me vad var det att bli arg över då, Frankly, Peder låter ju en aningens " Bögig " då .

2007-01-10 @ 19:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback