Grab your balls...

34082-54
Okej, jag kanske börjar bli tjatig i mitt ständiga skrivande om programmet jag just nu är med och producerar.

Men det slog mig att idag, när det andra avsnittet av Böglobbyn sändes, låg det samtidigt i tablån som Fotbollsgalan. Om det nu blir sämre tittarsiffror för oss än förra veckans fantastiska 420 000 så vet jag inte om jag kan skylla på sportshowen i den andra kanalen.

Hur trovärdigt är det att säga att dom som borde kollat bög-tv istället valde TV4:s prisutdelning? Å andra sidan, sporthunkarna lockar väl de mest inbitna fjollorna. Kanske...

Å för alla som missade Magnus Hedman ikväll, får en ny chans i Böglobbyn på måndag.

Kommentarer
Postat av: Tania

Marco var ju med! En alltigenom förtjusande person :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback