Tumma på sanningen?

34082-34


Efter att ha hävdat att "
Förkväll" i tv4 fortfarande är det mest underhållande (obs. Ej bästa)  "efter jobbet"-programmet, anklagar min kompis, som också är TV-kritiker, mig för att ha en kuk lika liten som min TV.

Jag uteslöt genast plasmaskärmen i vårt vardagsrum som är på 42 tum. Det måste ha varit mitt ben han sett. Min tv i Göteborg mäter 17 tum och hur jag än försöker tolka hans kommentar får jag det ändå till att vara en komplimang - men det lät inte så...

John Holmes hade för övrigt 14 tum. Och då pratar jag inte storleken på bildröret....

Kommentarer
Postat av: Tania

Men Holmes var så jävla ful, stor kuk eller inte så var han ful. Rocco är snyggare :)

Postat av: Anders

Båda har iof queerpoäng att hämta. Rocco är fastligt förtjust i analstimuli, och det är mer än Homes vågade visa i sina filmer.
Fast jag har en liten svaghet för 70-80-talsestetiken, Framför Roccos slicka 90-talsframtoning. Men jag är inte så kräsen iof, det ska jag erkänna.

2006-10-16 @ 22:27:41
URL: http://andersbacklund.blogg.se/
Postat av: Tomas Thulin

När låter någonsin något Roger säger som en komplimang?
Not that there's anything wrong with that

2006-10-24 @ 15:53:25
URL: http://lookedbeyond.blogspot.com
Postat av: Anders

Till Tomas. Du har rätt. Roger och jag borde vara det givna paret att alltid göra Nöjesguidens ond/god intervjuer. Vem som är vem av oss får du räkna ut själv...

2006-10-24 @ 21:25:54
URL: http://andersbacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback