Hilton is hot

34082-18

Min kollega Johan Hilton har rankats som en av de hetaste mediemänniskorna av Attention.

Föreläsningar, Morgonpasset i P3, Böglobbyn i SVT och texter i Expressen och GT. Nog är han en mulitmediaman alltid.

Andra på listan är bland andra Basshunter och Aftonbladets Sigge Eklund. Jag råkade droppa förbi Eklunds svitparty under bokmässan. I hotellrummet festades det till Tv-bilderna av Idol 2006.

 

Det sköna är att den nya medieeliten som Basshunter (Teckno-boten Anna!) och Eklund inte räds att digga vad vissa skulle betrakta som skräpkultur. 

 

På det sätten är Hilton ett unik. Han har den goda smaken att hela tiden poppa Scissor Sisters i sina datorhögtalare, varvat med senaste sändningen av Lantz i P3.


Kommentarer
Postat av: henkebaow

Om det här är ett sätt att underblåsa ett ego för att sen sno nåns stjärnögde pv blir det krig. Jag vill bara att du ska veta förutsättningarna!

Postat av: Anders Backlund

mmm, jag tror inte att grabben med de tindrande ögonen skulle lämna sin pv för redaktionens (mentala) fluffer.

2006-09-27 @ 13:57:06
URL: http://www.anders.backlund.blogg.se
Postat av: Tania

Att poppa sciccors sisters tyder på mycket god smak!

2006-10-16 @ 23:35:43
URL: http://FruHattUnderJorden.blogg.se
Postat av: Oscar Swartz

Det fanns ju andra homon på listan också eftersom jag upptäkte mig själv där. Och hmm, andra får väl presentera sig själva om de vill ...

2007-01-02 @ 22:38:15
URL: http://swartz.typepad.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback