Välkommen till björnens klyfta

34082-20

Johan Ågren är programledare för SVT:s teknikmagasin Login.
Från och med ikväll är han också en våt dröm för bögar med en väl utvecklad björnfetish.

I ett inslag om IP-telefoni visade han upp sin håriga rövklyfta när han kröp in under datorbordet, fotografen zoomade till och med in dekolletaget. I inslagen efteråt, när han konstruerade ett knäställ för laptopen (Kurt Olssonvarning dock!) visade han upp sig i kalsonger. Jag vet åtminstone en tv-recensent som gladeligen skulle slicka hans mage.

Norrlands marknadsföring som björnriket fick plötsligt en helt ny innebörd.

Men det är ett förtroendeproblem när programmets hemsida är undermålig i det mesta vad man kan förvänta sig av ett teknikprogram. Okej, jag hade inte trott mig få reda på vad Johan har för chatalias, men är det för mycket begärt med en sida där redaktionen är presenterad?


Kommentarer
Postat av: roger

Han är faktiskt fööööör töntig för mig. Och den där dialekten. Härremingud.

Postat av: Tom Ass

Faktiskt för mig också. Visst. han vore värsta förstapriset på typ Manhattan en tisdagkväll men på SLM skulle jag inte ens vända mig om efter honom. Missade dock hans håriga butt cleavage. Det kanske är det som är hans USP.

2006-09-28 @ 12:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback