Danzar och är glad

34082-103

P3, P4, P5 och Ekot. Det är de olika platserna jag hittills jobbat på inom Sveriges Radio. I mars utökar jag det hela med P1, när jag börjar som producent på Lantz i P1. Annika började sända sin show igår, måndag, och vid en snabb koll i morse på vårt intranät hade ett 40-tal personer kontaktat lyssnarservice efter programmet. Det här blir kul.


 

Nu är ju inte löneförhandlingen avslutad, så jag kanske inte ska ta ut något i förskott. Jag antar att min tajming kunde vara bättre nu när SR enligt budget ligger 100 miljoner back. Nåja, nu är det inte riktigt i den nivån mina anspråk ligger, eller är det så att dom faktiskt räknat med att jag ska ta ut svängarna så mycket lönemässigt?


 

Ikväll är det QX-gala. Få se om jag får dubbla anledningar att fira. Böglobbyn är nominerad i klasserna årets Tv-program och årets chock. Vem vet, det kan bli fler innan kvällen är slut. Chocker alltså, men då förlitar jag mig på Olle Palmlöf och Farao Grooth.


Kommentarer
Postat av: Annaa M

Beklagar! Kanske ni skulle hängt med oss på Carmen i stället.
Kan man åtminstone inte sluta dela ut det där vandringspriset till gayställena.

Postat av: Anders

Jag känner att det är dagas för den alternativa gaygalan nu, nån slags queergala. Kanske för några år bara... Shame-festivalen bidrog ju till att Pride utvecklades med större bredd. Om man nu överhuvudtaget ska värna separatism.

2007-02-14 @ 10:44:32
URL: http://www.andersbacklund.blogg.se
Postat av: Tania

Åh, jag älskar Annika Lantz!

2007-02-16 @ 20:43:48
URL: http://FruHattUnderJorden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback