Julklapp till mig själv...


Skäggen står som spön i backen, och nästgårs finns barberaren
Barber and Books. Jag har inte vågat mig in dit än. Det ligger mitt emot ett annat ställe på östgötagatan som jag också har varit för feg för att besöka.

Enligt uppgift ska ett besök hos barberaren vara obetalbart, om jag inte vinner bögblogg-robinsparfymtävling får jag väl unna mig ett besök där. Han verkar ju vara en bra entreprenör också eftersom hans tävling kommer att generera en del besök kan jag gissa, beroende på dess upplägg. Så här skriver han själv på sin sida.

"Jag har länge velat ha en tävling i min blogg men inte riktigt vetat vad jag ska lotta ut. Jag har inte heller velat ha en vanlig utlottning heller eftersom det känns för enkelt och slumpmässigt.

NU har jag dock kommit på det ultimata med en tävling där man får kämpa lite och har chansen att vinna en härlig parfym(värde 3-400kronor) från parfym.se som är sveriges största parfymbutik på nätet.

Hur gör man då om man vill vinna? Det är egentligen väldigt lätt. Allt ni behöver göra är att kopiera detta inlägg och klistra in det i er blogg med länk till min sida, Sedan besöka
www.parfym.se och hitta vilken parfym ni helst skulle vilja ha och skriva parfymens namn i en kommentar tillsammans med mail så att jag kan kontakta dig som vinner."

Robin är ju för övrigt nominerad till gaygalan i klassen årets blogg. Jag gillar substans korsat med lite snusk, och därför vet jag vilken blogg jag skulle rösta på om mitt journalistiska oberoende inte hindrade mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback