Leve kooperationen.

34082-86
Min far är ingen klädsnobb, det har han aldrig varit, men just det faktumet är min lycka just nu. Flera av hans kostymer från 60-talet finns kvar i skick som nya. Igår fann jag denna blå 2-delade i ull på vinden. Ska lämna in den för vissa justeringar, men annars är pappas fynd från Domus i Sandviken ett välkommet tillskott på klädstången.

Såg förresten att Tiger rear ut en kostym av samma modell som jag köpte för tre år sedan, och som är min favorit framför alla andra. Den är sorgligt sliten, och jag överväger att slå till på den nedsatta diton. Jag har insett att jag inte är en person som kommer att glädja eventuell avkomma när den rotar i vindsförråden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback