Aldrig mer CSN

34082-73
Den här månaden är min sista då jag betalar av mitt studielån. Sedan är jag fri!
Centrala studiestödsnämnde fick för något år sedan en utmärkelse för att den utvecklat sin användarvänlighet enormt. 

Men CSN måste jobba på sina slutbesked. Titta på bilden ovanför. Det här är vad man får i brevlådan efter alla inbetalningar. Inget gratulationskort, inga ballonger, inte ens ett grattis att man ens lyckat betala av sin studieskuld över huvud taget. Istället det intetsägande brevet som man kan se ovanför. Jag är besviken!

CSN har fortfarande mycket att lära. Eller så måste jag lära om att inte förvänta mig för mycket av livets verkliga högpunkter, som födelsedagar och då man betalat av sin studieskuld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback