Då står pojkarna på rad

34082-104

Minns ni ögonblicket i ”Här är ditt liv” när Lasse Holmqvist hade Barbro ”Lillbabs” Svensson som gäst. Som final tog redaktionen in alla Lillbabs ex-män som fick sjunga ”Är du kär i mig ännu fru Svensson”.

Lite av samma känsla fick jag på gårdagens QX-gala när Stockholms gaykör ställde sig på scenen. Nu talar jag bara för mig själv, det är viktigt att göra det i sådana här sammanhang, men jag tror inte att jag var den ende bög på Cirkus som började fundera över hur många män på scenen som man  ja… ni förstår…gått hem med. Det är en liten värld.

Igår lämnade jag dock gaygalan tomhänt, det blev med andra ord inget pris. Men jag hade åtminstone en kille med mig därifrån, och ikväll äter vi Alla hjärtans dag-middag på
Roxy.


Kommentarer
Postat av: Ditt 1:a pris!

Jag älskar dig!

2007-02-14 @ 14:02:01
Postat av: Majs

Du kommer alltid få mitt första pris, vad du än (nästan) gör hi hi

Kram Majsan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback