Dagen efter - Fem stygn i låret

34082-51

Oj, vad svenssonpuggorna rasar mot Böglobbyn. "Programmet ger bögar dåligt rykte."
Tänk att vissa automatiskt tror att för att man visar en bög eller en homoföreteelse så är det representativt för alla.

Det är verkligen snacket efteråt som är det spännande. Och nyttigt också...

Det blev ingen sen premiärkväll för mig, i morse klockan 8.00 la jag mig på operationsbordet.
8.15 hade jag ett födelsemärke mindre på kroppen men däremot fem stygn på låret.
Jag vill egentligen bli plastikkirurg sa läkaren.  Om 14 dagar får jag se om han har talang för det...

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Ha ha, anade det! Fast möjligtvis kunde ni ju fördjupat bara lite, utan att bli alltför nedtyngda av problematiserande, om vilka det är som ägnar sig åt kryssandet. Fast då hade det blivit ett annat inslag.
Som du ser i diskussionen bl a på min blogg så lyckades ni uppenbarligen pricka in en företeelse som är tämligen okänd för en hel del.
Jag var ju å andra sidan mindre kunnig om företeelsen frisbeegolf. Alla har vi våra luckor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback