Inför en visit...

34082-65

Idag sålde kvarters-ICA röda rosor i tiopack för 9.90. Jag fyndade två buketter. Tjejen i kassan studsade över priset och kvinnan efter mig i kön rusade till blomdisken.


På onsdag måste våningen vara homestagead till max. Försäljning? Nej, kvinnan jag hyr den av kommer på besök. Jag måste nog medge att jag har drag av karaktären Hyacinth i "Keeping Up Appearances".

Hemma finns biscotti och chokladtryfflar Vad dricker man till det? Päronkonjak eller sherry? Det är ju ändå avsett för en liten tant. Och hon som jag hyr av, förstås...


Kommentarer
Postat av: Annaa M

Päronkonjak är det otäckaste som finns näst efter dillvodka och southern comfort. Alla tre dryckerna kan om man har otur återfinnas hemma hos min mamma och borde sålunda passera som tantdrycker. Men hon är å andra sidan 89½.

Postat av: Hannah P

Bra!

2006-11-30 @ 15:23:05
URL: http://www.plastikkirurgi-info.se/hudvaard/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback