En doft av... pungsvett.

34082-10

Ny stad, nya träningsställen.

Idag provade jag SATS-Valhalla i Göteborg. En dröm för varje bög - med väl utvecklad pungsvettsfetish.

Det minimala omklädningrummet var helt ingrott av idrottsodör, och den slitna inredningen ser ut som om den var hämtad från en hockeylandskamp - om den hade spelats i bland duscharna och skåpen.

I träningslokalen frågade jag en instruktör i vilket rum jag kunde hitta skivstången. Han svarade lite besvärat att det rum vi stod i var det enda.
 - Vilket litet gym, utbrast jag.
 - Vi är fortfarande under utveckling, svarade han. 

När jag lämnade stället såg jag en skylt i entrén. "Vi firar 10 år." Dom tar tydligen god tid på sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback